mandag, desember 17, 2007

Jeg skriver igjen.

Selv om jeg fortsatt sliter med formatteringen ser jeg at bloggen fortsatt er besøkt. Jeg klarer også å skrive igjen, så jeg bør vel prøve å uttale meg litt. Kunne sikkert skrevet noe om håndball-VM, men at jeg i det hele tatt har sett på det er vel heller et tegn på at livet ikke er så morsomt. Oppgulp om julen som "konsument-høytid", er vel snart passè, så da blir det vel ikke stort jeg kan kommentere.

Julehefter?

Ja, de har tapt seg, dere. Pondus og Nemi er vel det eneste som er verdt å kjøpe, mest fordi julen er stusselig uten. Ærlig talt er julen stusselig med julehefter også. Om ikke noe annet så har jeg begynt å like ribbe, og gleder meg til den og innmatspølsene.

Treffe familien blir ålreit, for meg så er julen en familiehøytid. Blir vel små besøk, men hyggelig nok. Kaffe, kaker (de få slagene jeg liker)  og konjakk kan jo gjøre seg.

Jaja, jeg skriver i alle fall igjen, nå også i bloggen.

Velkommen til nye, mer interessante poster etter hvert.

MVH Michäel

1 Comments:

Blogger Supernøtt said...

Tross dine muntre ord om julen... jeg tar sjansen på å ønske deg en riktig god jul!

2:08 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home