tirsdag, februar 06, 2007

Ny link lagt til, min fetter har fått seg blogg.

For å feire tenkte jeg å referere til denne saken, om kunnskapsministeren som prøver å gi kommende slekter nettvett ved hjelp av Donald Duck. Nå driver jo Donald Duck
også å lærer unger miljøvern om dagen, men til kritikerne så må det påpekes at Donald Ducks
historier de siste årene har hatt en relativt høy miljøprofil, selv om forlaget som utgir bladet
velger å dynge oss ned med usorterbare plastleker og pakker inne hvert eneste blad i plast.
Barnene skal lære om hacking, anonymitet og fornuftig omgang av nettjenester som chatting, videoopplasting og mobilbruk. Akkurat anonymitet burde mine kjære slektninger, som man nesten føler seg forpliktet å linke til, kanskje også lære seg - da det setter min identitet i fare.

At jeg er paranoid behøver ikke bety at ingen er ute etter meg.