onsdag, januar 03, 2007

FrP og det nye året. 

Bjørn Tore skriver i sin blogg hva han skal skrive om det kommende året og Stian spør om det ikke kommer noe om FrP. "Det gjør det nok," svarer Bjørn Tore så kjekt og i samme åndedrag så henger jeg meg på og sier at det nok kommer noe her fra MemoriesandMaladies også.

Så jeg starter rett og slett 2007 med å linke til en blogg jeg fant via en lenke fra Dagbladet. Bloggen, av Frilans1, og ikke minst kommentarene var godt skrevet og tar for seg endel punkter om FrP og Norges befolkning. Nå er det jo ikke sånn at jeg tror min blogg vil generere flere treff enn en link fra selveste Dagbladet, men om ikke noe annet så øker det statusen til bloggen i henhold til googles kriterier og, ikke minst, gir det mine lesere et håp om at Michäel Maleficum fortsatt er i live.

         Godt Nytt År, folkens!








2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Godt nytt år!

3:41 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Bokklubbene har tilbud på Eli-boka nå ;-)

1:28 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home