mandag, mai 08, 2006

Bush.

Jeg depper jo over den politiske ståa med "il Grande FrPartei" her til lands, men blir jo stadig vekk minnet på at vi ikke er de enste som sliter. USA er jo en land det er lett og tenke på når man sier frasen "høyrevridd kristen egoist". Denne bloggen har en (egentlig to) videosnutter som viser en modig komiker som underholder for bl.a. den amerikanske presidenten.

Ellers har det vært lite blogging på meg i det siste. Fotballtrening og konfirmasjon får ta noe av skylden, ellers så vet jeg ikke helt hvorfor det har gått lite fremover. Har vel tenkt å droppe tippeligabloggingen, den virker å ha lite for seg og jeg har fått klager. Fotballtrening er nok bedre, jeg trenger virkelig treningen.

3 Comments:

Blogger Supernøtt said...

Gratulerer med konfirmasjonen! Fikk du mye fint?

12:47 p.m.  
Blogger B said...

Ja, hva fikk du?

2:09 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Bra du innser at fotball ikke alltid er så spennende at det gjør noe. Så lenge det ikke omfatter dusjobservasjoner fra store klubber i utlandet...

3:18 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home