torsdag, april 06, 2006

Prinsessen og Professoren.

Nan-Catrine og Ole-Magnus vant enda en konkurranse, denne gangen i klesshopping. Enda kulere var at Are vant en konkurranse, selv om jeg synes de slapp billig unna når de slapp å gjennomføre oppgaven for å avgjøre uavgjortresultatet. Ellers så fikk guttene lov til å invitere jentene på et stevnemøte på godset til holdt til på. Der fikk vi se en kar ta det elegante trikset: "Du får bli med meg da..." når han fant ut at det var en av jentene som enda ikke var bedt på middag og Are som fant ut at han og Nan-Catrine skulle gå gledd i matchende putevar. Ole-Magnus skremte alle med å late som han var avholds, men til dere som ikke helt klarer sammensetningen mellom en hønefossing og en avholdsmann kan jeg berolige dere med at Ole-Magnus, til tross for pysecideren han pleier å drikke ... <<>> ****

Ellers har jeg lagt merke til at jentene virker hyggeligere nå som man har sett litt på programmet.

**** "Memories and Maladies" beklager. Jeg har kommet til skade å si at Ole-Magnus er en pyse som ikke liker vin. Det er selvfølgelig feil, han er en pyse som hverken liker vin eller øl!

Vi ber også om unnskyldning til Bjørn Tore Hansen, for å ha sammenlignet Ole-Magnus sin evne til å feste med hans. Bjørn Tore er selvfølgelig, siden han er en hønefossing, kapabel til å feste med de fleste - og stiller langt unna klassen til en som ikke liker øl! Bjørn Tore har tilogmed lært seg å drikke rødvin.

En uforbeholden unnskyldning går ut til mine tapre lesere som har blitt villedet på denne måten. Jeg håper virkelig ingen har prøvd å be Ole-Magnus på en øl. (Til dere som eventuelt har forsøkt så bør det i alle fall være en trøst at det nødvendigvis ikke var selskapet deres som ble slått hånden av.)

1 Comments:

Blogger B said...

Når skal du skrive om tippeligaen?

2:32 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home