torsdag, april 27, 2006

FrP og våre teatre.

Denne saken stod forleden dag i Dagsavisen.

"Frp vil ikke gi en eneste krone til norske teatre. Det betyr nedlegging for blant annet Nationaltheatret. Partiet mener kultur-Norge «sutrer»."

Jeg skulle gjerne hatt noen vittige kommentarer til denne saken, pakket inn i en drivende tekst som gav FrP ris på deres egoistiske bak, men jeg blir bare deppa over at disse folkene kan uttale seg på denne måten. Jeg skulle ønske folk sluttet å stemme på et parti som i hovedsak består av egoister som kun ønsker at de uten sammfunnsmoral og engasjement skal tjene seg rikere. Det værste er at mange av disse folkene blir lønnet for å være stortingsrepresentanter, noe som i seg er ganske lukrativt. Det forundrer meg ikke over at mange demagoger og sjarlataner trekkes til et parti hvor man ikke trenger å kunne noe eller noensinne måtte stå til ansvar for sine uttalelser.

Jeg for min del setter pris på teater. Jeg setter også pris på at Norge er et velferdssamfunn, noe FrP, til tross for sitt brennende engasjement for gamlingene i landet, faktisk ønsker å underbygge.

For trofaste lesere kan dere glede dere til en 'feature' om hele Norges Bjørn Tore Hansen, medlem av Tufte IL, i nær fremtid.

1 Comments:

Blogger Supernøtt said...

Lurer på hvor mange stemmer FRP får når alle gamlingene dør?

3:32 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home