søndag, april 30, 2006

Are slo bombom i finalen!

Prinsessen og Professoren sluttet med at de to siste parene skulle vise hvor kjent de var blitt med hverandre. Det betød at Are og Anett slapp å vise folk at de kunne noe som helst. Selv om jeg vet at Are kan mye... så er jeg i større tvil om Anett-berta. Bombom har overrasket stort, med tanke på hans andre bruduljer... "Ehhh, 'hi jack' er lizzom en kode?"

Jaja, Are er sleip - og mannen som hadde 13 Rihnoes i en SoB-hær dro i land seieren i P&P ved å unngå eliminasjonsrommet i det hele tatt. Bombom fikk vist Nan-Catrine sine råneferdigheter, men jeg ble skuffet over at vi ikke fikk høre hvor mange biler han hadde vraket. Om ikke noe annet fikk vi vite at Nan-Catrine har vært på "Vi Menn's" forside hele fire ganger. Færre en bilene Ole-Magnus har vraket, i alle fall. Uansett er Nan-Catrine en dame jeg har fått respekt for.

Uansett må jeg innrømme at jeg er en fan av Are "jeg har Norges feteste etternavn" Riksaasen og hans "Klient" og "Drag", for ikke å snakke om at jeg kjenner ham best fra Warhammer 40k miljøet.